söndag 18 april 2010

miljotänk zagreb

hahaha nu kan ni sitta där och gråta.

jag åkte buss fran sareajevo till zagreb genom de mest fantastiska berg, man kan tänka sig. kritaberg. alltså berg av krita.

de var vita.

då sager kroaterna. jaa, allt vackert ar i bosnien. de har så vackra berg , vi har bara lite adriatisk kust, det är allt.

men bosnien ohohohoh de har så vacker natur.

och åker man over serbiska slättlandet ingen vindkraft

och åker man over bosniska slätltandet ingen vindkraft

men aker man over bulgariska slättlandet, pang där har man vindkraft.

annars är zagreb helt ok politistk.

unga generationen är sa närvarande, om man menar att unga genrerationen står for utveckling, framåtskridande, raserande av inskränkthet.

ett [politiskt kraftfält, absolut.

makten har många ansikten sager foucault och här blir detta en sanning.

man känner verkligen spelet mellan gammalt och nytt, tradition och nytänkande .

resan fran bosnien var en naturupplevelse kom detta ihåg.

jajce,

travnic

gradiska

jag vet inte namnen pa alla berg. det var en fantastisk naturupplevelse som alla borde få uppleva..

sedan att det for mig ar naturligt att inte äta ktteller fisk, att kä llsortera mina sopor och leva i sparsamheten for kommande generationer, det är mitt beslut, vilket beslut du gor är mig komplett likgiltigt.

jag äter inte antidepressiva mediciner, det är allt jag vet.