fredag 18 maj 2012

civilrätt, krigsrätt och mänskliga rättigheter…..

Som dotter till en militär, visserligen civilist men ändå inträder militärlagar om familjemedlem utsätts för spionage eller förföljlse. Under min resa träffar jag en militär i ett av balkanländerna. Jag fick omdömet att jag ver streteg, och han beundrade mig för att arbeta själv.

Och vad detta arbete innebär är en militär hemlighet.

Under onsdagen befann sig obehörig peroner bakom disken på swedbanks kontor vid gustaf adolf torg. Det blev lite strul med en transaktion, men efter att militär inkallats redde det ut sig.

Under helgen kommer malmös gator patrulleras av mc gäng och raggare. Efter natten till torsdagens lilla övning i limhamn.

Göteborg och malmö är okunnig om vad som händer vid störning av militärer och dess familjer. Hela världen vet. Det finns internationella militärlagar, och under militärtjänstgöringen informeras alla rekryter om reglerna av kränkningar av ursprungsbefolkningen i dess hemland av fraämmande makt.

Bojkott är enbart toppen på ett spetsberg.

Göteborg och malmö vill själv söka sin information, och deras känslighet och fåfänga gör det svårt att fokusera. Man har svårt att förstå det skrivna ordet.

Malmö stad och göteborg stad ombedes betala mig varsin mijon euro.

Vi har sett svenska männsikors gränslösa beteende ute i europa. Man arbetar på hotellen utan arbettilltånd. Man undersöker i sin yrkesutövning gästernas resväskor smat använder sexuella tjänster i gästernas betalda rum.

Vid kränskningar av ursprungsbefolkning finn oberoende internationella observatörer.

Och detta med militär span och internationella observatörer omvandlas i malmös och göteborgs hjärnor till att pensionärer och och barn skall utföra dessa tjänster, för att rapportera på facebook.

Och detta kallas, hör nu noga, arbetsbyten.

Denna skrämmande dumhet och fokusering på underlivet är oacceptabel.

Jag har ombetts att undvika kärleksrelationer med invandrare då detta kan användas för kidnappningar och påtryck ingar från främmande makt. Rätt självklart.

Detta fattar en normalbegåvad, men inte den som aldrig sett en militär eller gjort militärtjänstgöringen. De är automatiskt frikallade av säkerhetsskäl.

Kränkningar av min person kan leda till krigsrätt, med hänsyn tagen till tiden. Sedan 1988.

Jag är inte ledsen, och behöver inte svara på frågor om jag är lesbisk eller onanerar av obehörig personal. Göteborg har handlat efter instruktioner från förortens invandrare, i informella förhandlingar.

Jag har inte förhandlat, och det är dags att föla lagen. Det är något alla känner igen, den är internationell och inte kulturell eller politisk bunden.

Den enda disktinktion som gäller är att kvinnor och barn har undantagsregler i strid.

och när privata datorer gås igenom av privatpersoner i hotellets nätverk. då har man varit riktigt stygg. ojojoj. datorlagen är en mycket strikt internationell lag. utan kulturella och politiska restriktioner. sverige har riktigt dåligt rykte,

och när svenska kvinnor har sex med hemlösa i kyrkans lokaler är botten nådd. det  är för mycket för världen. det är äckligt.