måndag 14 maj 2012

till lärjedalen, gunnared, angered göteborg

Vi hittar utspädd mjölk i kaffet på espressohouse i uddevalla. Man spär ut mjölken med vatten och tar halva litern själv. Tre euro kostar kaffet i sverige.

Då har man tagit sin baristaskicklighet till en helt ny nivå.

Jag besöker uddevalla bibliotek och vill läsa eudirektiv om internationella flyktinglagar. Uddevalla har ett stort antal invandrare och i och med inträdet i eu förändrades den politiska flyktingstatusen radikalt. Vi kan kalla det att den hårdnade och ursprungsbefolkningens intressen definierades. Det är bibliotekens skyldighet att tillhandahålla information på alla speåk.

Detta har inte skett. Man leker arbetsbyte.

Den personal som arbetar på biblioteket är ovärdig och inkompetent.

Jag finner att rabatterna i det offentliga rummet plundrats på de nyplanterade blommorna.

Jag finner att maskrosor och annat ogräs tagit över i det offentliga rummet. Och finner som vanligt att villaträdgården är pedantskött.

Under min yrkesverksamma tid i angereds invandrartäta område fick jag uppleva en genusordning av sällan skådat slag.

När den latinamerikanska invandraren utan adekvat utbildning, uppmanar hela områdets arbetslösa befolkning att fösa flickvännen till daghemmet för att han behövde sköta sin sexuella hälsa. Han orkade inte ringa, och den dubbelt så unga flickvännen skulle komma till daghemmet och på toaletten tillfredsställa sin pojkvän, uppvärmd av mig.

Då fick jg nog, jag blev förbannad. Jag fann det hela osmakligt och höjde rösten.

Och denne man ägnar tid åt att leka med textillim för att påvisa att det rinner ur öronen.

Då reagerar föräldrarna till barnen. Föräldrarna var muslimer från olika delar av arabvärlden, som betalar en avgift för att deras barn skall fostras till dugliga medborgare, enligt kommunallag, skollag osv.

Detta vet hela världen och finner liksom jag det hela osmakligt, oanständigt och inte acceptabelt.

Men det vet inte sverige. Man frånsäger din självständighet, färgar håret blont och fjäskar på för invandrare. Eller rättare sagt den manliga befolkningen.

Och anser dig ha rätt att gå in i min lägenhet och proviantera.

Jag har under en tvåårsperiod rest runt i hela europa och enligt min beräkning haft representanter för svenska folket av alla kulörer i bakvattnet.

Europa är chockat över den totala brit på uppfotran, folkvett och sociala kompetens som denna grupp visar.

Totalt okunnig om nationella lagar, uppehållstillstånd, arbetstilldtånd samt mänskliga rättigheter spatserar venska människor runt och kontrollerar.

Man patrullerar, man bevakar, man städar på hotell och man arbetar i affärer.

Och ute i europa bävar man för denna totala dumhet. När det sean visar sig att svenka staten betalr resan är tragedin total. Och när man sedan patrullerar av hotell, gator och caféerinsprejad i odörer funderar dessa människor på animalproduktionen.

Tankar som nekrofiler, pedofiler och barnäktenskap flyger in i huvudet. Men inte i sverige.

Man är inte förd bakom ljuset, man är inte manipulerad, man går in i detta med sina värderingar av underlivsbaserad, markservicebetonad inställning. När man utomlands visar upp jämställdhetsombudsmannens svar:

Det är inte mitt bord, tappar man tålamodet. Man blir förbannad.

Svensk arbetskraft är inte accepterad utomlands. Som princip. Sveriges internationella relationer är avbrutna och sverige är isolerat.

Jag sitter här i Uddevalla, trestadsområdet. SAAB fabriken har lagt ned. Det är bra svenska bilar men svenska produkter är bojkottade. Man har kränkt ursprungsbefolkningens intressen, och polis, myndigheter, och militär är passiv.

Man har byggt en isarenad som blev en ekonomisk katastrof. Arbetskraften trotsade och leveranser försenades samt svinnet var stort.

Vad tror man att man är.

Och hur uppstod detta vansinne. Jag tror vi får vända blicken till angered, göteborg. Där det outbildade proletariatet satte sig på höga hästar utan att hitta stigbyglarna. Man trampade i luften, walking on air.

Vi har hört skämt om norge, om veckans skämt, och tyken attityd.

En politisk flykting, vad är det? en barista vad är det?

Och allt detta sker inför öppna dörrar.

Jag har stått under svenskt militärbeskydd sedan 1987. Svensk media bevakas av internationella mediamoguler och ingen är imponerad.

Vi har sett allt. Vi finner utomeuropeiska yeamwork melankoliska och patetiska.

Och konsensus vad är det. vad är veto. Vad är ryggrad, vad är demokrati och vad är självständighet.

Vi har begåvats med blonderade unga kvinnor som anser sig vara experter på lydnad. Åtta resväslor har förstört. Mp3spelare, telefoner, kläder och skor ingår i deras uppfostran. Och vad är syftet med deras uppfostran.

Att jag ska vara ledsen och inte träffa någon.

Sverige är isolerat. Lagen om missbrukare, lvm och lvu lagen om vård av unga är en tanke.

Dessa lagar används då individen är farlig för sig själv och för andra. Dessa kvinnor är farliga för sin omgivning, eller om i malmö där man avrättar folk på öppen gata.

Vi pratar integritet, vi pratar hederskultur och vi pratar självständighet.

Jag vill uppmana lärjedalens och gunnareds politiska nämnd att informera om mänskliga rättigheter, ursprungsbefolkningens rättigheter samt skollagen, kommunallagen.

Och kompensera mig för onödigt lidande.

Två miljoner euro kostar den nya klockan i notre dame, och det är mitt pris. Det är inte förhandlingsbart.

och vi får nog i sverige ta ansvar för att den amerikanska befolkningen inte besöker sverige. ostädade hotell, dåligt utförda tjänster samt att ursprungsbefolkningens rättigheter inte kan säkerställas utan man låter invandrare och deras vänner förfölja och trakassera  enskilda individer och deras familjer.

och i USA vet man mycket väl att angeredsborna tillåts att provianterai andra lägenheter, hämta mjölk och socker osv.