onsdag 31 augusti 2011

återvändandet till sverige….

när jag kommer till sverige skall jag anlita en advokat.

det finns individer inom turistbranschen som pratar lite för mycket. jag gillar inte det.

snokar i folks privatliv.

det finns kvinnor inom statlig förvaltning som inte fattar att de är kopprumperade. det finns kvinnor inom statlig förvaltning som inte klarar av att hålla folks integritet och det gillar inte jag.

det är slut med uteserveringar och svartklubbar i sverige nu. har man inte folkvett skall man inte arbeta.

detta är europa och här gäller ingen konsensus, även om man i svenska förorter tycker att detta är mer bekvämt eftersom man inte har ett språk och inte kan läsa.

sverige är mer än patetiskt. jag har nu följt de tre stora städernas tidningar på nätet. enkelt språk. grammatiska fel och ointressanta nyheter som presenterar på ett icke  korrekt sätt. detta kanske roar den utomeuropeiska invandringen, men det roar inte mig.

och på sin arbetsplats bör man hålla sin familj och sin bekantskapskrets på avstånd.