onsdag 26 december 2012

syntax error i hotellbranschen…

att det ska vara så svårt att förstå att man är inom tjänstesektorn. svenska hotell är dyra och dåliga, personalen obildad samt har en ovana att svara jag vet inte. man är oförskämd.

jag anmärkte på att det låg tomflaskor i byrålådan, och detta gör mig till att jag klagat på städningen. hade jag sagt hela sanningen, att man var inne i mitt rum och bytte ut en vinflaska mot en tom, att man la mina kläder i smutsigt skurvatten, och att städerskan fick stryk av okända huliganer.

på min mail hittar jag hotell linnea och jag vet inte ens att jag varit där. men drar mig till minnes helsingborg, polskor, grönmålat trä och trycker bort mailen. jag vet inte vad de handlade om. troligen ett erbjudande,

jag svarar med att jag tappat bort mailen. och se högfärdiga klubben skickar varningar. svårt att ta konflikter. tar hand om sin personal.

hel sverige är turistbojkottat men man värnar sin perosnal. vad händer när hotellen inte finns mer för att ett internationellt nätverk inte accepterar att man får betal för två nätter, att oduschat slödder skall rota i väskan.

man sliter i mina kläder.

i landet där man inte ens kan lagstifta om smällare. det skulle bli storm, folkstorm och då blir det kaos i trafiken. för att inte tala om de kopplingar man gör i sin huvudknopp.

detta är syntax error.