torsdag 6 december 2012

vistelsen i berlin…

mitt besök i berlin blir en trevlig samvaro.

eftersom jag påkallat svinerier i mitt hotellrum, där lojala kvinnor med svensk anknytning, utan arbetstillstånd och uppehållstillstånd arbetat i europas hotell. i europa anses detta opassande och de säkerhetskameror kan bekräfta påhälsningar vid min frånvaro.

detta anses inte lämpligt i den hårda konkurrensen och särskilt inte i en tid då hotell och hostel skall standardiseras och inventeras för att östeuropas hotell skall hålla samma standard som väst.

de dejter de svenska kvinnor fick i tyskland var civil polis och militär, i tjänst.

vi pratar NATO. om man som i trelleborg anser att thailändska städerskor skall diktera besöken, så är detta inte accepterat i euroap. spanien, tyskland, frankrike, överallt har jag haft polis och militär bevakning som sett svineri i min resväska, snatterier av vattenkokare, vandalisering av mina tillhörigheter, och man kallar det fascism, vilket är förbjudet.

under min resa blev jag presenterad för en mängd ryska journalister. de sökte upp mig och detta är jag självklart tacksam för. under min resa blev jag presenterad för en representant för amerikanska armen som beundrade mig för mitt mod och att jag var så strategisk.

och i sverige kan man utan att skäms byta ut personal och sätta in outbildad arbetskraft, uppfostrade i ett av världens sämsta skolsystem. man bryter hotellsektretess, banksekretess för att svina sig. och tycker att man är rolig. europa kan hålla sig för skratt, tro mig.

och frånvaron av utländska besökare fortsätter. med motiveringen, man möter för många oförskämda invandrare. de har ett dåligt språk och en dålig allmänbildning och en arrogant attityd.

och det finns inget att se som inte finns annorstädes.

i och med inträdet i den nystartade bankunionen kan man hoppas att sekretess och kompetens får bli en del av svenskt bankväsen. förtroendet för banker är grunden till investeringar, företagsetableringar och det vet alla att sverige tagit en annan riktning. har den thailändska städerskan läst nationalekonomi? har hon läst en svensk dagstidning?

de tyska männen låter hälsa att svenska kvinnor är okunniga, inkompetenta och ointressanta sängkamratar samt bör läsa på tysk prostitutions lagstiftning. de flesta hotell i europa har sina metoder för gästernas trivsel och trevnad och säkerhet skall garanteras, det måste man för att behålla turismen.

sverige är en liten valuta och i jämförelse med rubeln, euro eller dollar kan man tycka att man borde ta skeden i vacker hand, respektera mänskliga rättigheter och ursprungsbefolkningens grundlagsstiftande rättigheter, och inte sätta sig på höga hästar, man kan klämd till dös av en fallande häst, fattar du? har du läst nationalekonomi?

till sist. aldrig mera fet på tv 3 tycker jag är ett program i tiden. unga männsikor tvingar sig att lyfta sig själv i kragen gör en extrem insats och får en nyckel, som symbol. en nyckel till framtiden, till de nya trenderna. mycket bra.

och kanske att tyskland kan lämnas utanför de hemmagjorda påverkansmetoderna som “leka pappa”, controllers och rollspel. det verkar imbecillt.

jag föredrar att sköta mina internationella relationer med ambassader, internationella journalister samt militär. och anser att detta är mest politiskt korrekt samt ligger i linje med sveriges neutralitetspolitik.

och till göteborg

vill du ha krig, ta värvning i syrianska kriget, du kanske kan arbeta som fältartist. sjunga och spela gitarr, eller trolla och berätta sexistiska skämt, kommentera enskilda individer och ställa dumma frågor. och chilenska kulturföreningen får ursäkta, men det här är min arena.