lördag 9 juli 2011

att påvisa mänsklig dumhet i dess rena form är min hobby… man gör bara så här…

Man söker visst information om vad jag håller på med och detta är inga hemligheter.

När jag kom till växjö, hade jag som vanligt de afrikanska invandrarena som tror att man kan följa efter svenska medborgare, och tala om var jag är och att detta är en lek. Det är inte första gången svarta invandrare förföljer mig.

Och vem har sagt att man får förfölja svenska medborgare och ta reda på vad de gör på dagaran? Vem har sagt det+

I växjö mötte malmö upp. Jag har inte gått ut med vad som hände på sibbarps camping och har inte konfronterat svenska campingplatser.

Det figurerar stulna husvagnar på campingplatser i sverige. Antingen stulna i östeuropa och sålda i sverige, eller stulna av östeuropeer.

Stulna båtar, stulna husvagnar eller stulna cyklar. Allt fanns på sibbarps camping. I malmö.

För att se hur moralen är beskaffad fick min vän som jag bodde hos på en sibbarps camping i en ärlig husvagn.

Alla förstår vad jag vill säga.

Denna gåva omvandlades i malmös nyfikan invnadrargrupp till en stulen båt i femsiffrigt belopp och det var det inte. Polisen skrattade åt alltsammans och förstod vem jag var. Nyfikna invandrare, inklusive östeuropeer, ringde och tipsade polisen.

Vi kunde reda ut affären och vi presenterade en historia om tyskland och betalning.

Här i växjö hade man bytt ut ordnirie personal och denna dam från malmö hade med sig ett kamratgäng som pratade hemmagjord tyska och det delades ut nycklar och det skulle rotas i mina resväskor. När man stal ur rummet fick jag nog.

Malmö har bevisat gränsen för mänsklig dumhet förr i ett globalt sammanhang och detta behöver inte upprepas.

De övriga turisterna lade båtarna på trettio meter från land, ställde övertydligt hyrcyklarna i cykelstället och husvagnarna hade registreringsbevis och försäkringsbevis till hand vid kontroll.

Och malmö fick stå med osnuten näsa. Det gäller att ha rätta internationella kontakter, och rätta informationskanaler.

Jag ogillar obehörig personal, svensk eller utländsk. Och jag tar inte oförskämdheter av malmöbor.

Att jag stinker står man inte och säger till mig halvtolv en fredagnatt i trosa. Jag vakande av oväsen, och det är ingen hemlighet att möllevångens invånare inte klarar av att vistas i det normala samhället. Alla råttor som vadar runt i skräpet vittnar om detta.

Eftersom de inte klarar av att hantera det normala samhället , å måste man göra så. Och vem hade dragit igång denna massinvasion av oförskämda möllevångsbor?

Svenskar kan ta en tillsägelse, men inte den internationella klubben. Det är konstigt. De vistas inte i det svenska samhället. Det är konstigt.

Och så kanske vi ska överlåta skogshantering till ägarna. De stora skogsbolagen, privata skogsbönder och kyrkan. Skogen skall gallras. Och detta påtalade jag i södermanaland. Alla ägare till skogen kan hantera den typen av tillsägelse och de behöver inte ha hjälp av invandrare och unga skolflickor som skall följa efter mig och påpeka min tillsägelse. Eller folkhögskolan i vingåker.

Det finns en treårig linje på universitete t i turism. Där ingår en del där ekoturism ingår. Man lär sig ekosystemet och allt om miljölagstiftning osv. detta behöver vi inte ha invandare eller skolflickor som har åsikter om.

Det gäller att kunna läsa.

Det finns lagar om integritet och ägande. Det kanske invånarna i norra förorten i göteborg fivk lära sig på ett ganska dramatiskt sätt.

Och fastighetsägaren lånade ut nyckeln ockh socker och andra matvaror försvann ur min låsta lägenhet.

Invandrare. Jag måste säga detta. Det var invandrare, latinamerikaner och österopeer som roade sig med detta. Hämtade diskmedel, hygienartiklar och matvaror ur min låsta lägenhet.

Och dessa står och gapar om mänskliga rättigheter, och privatliv och kämpa mot regimen.

Jag skall erkänna att skenhelighet är det värsta jag vet. Vilket skulle bevisas och det har jag gjort.

I göteborg och i malmö.

Och jag visar gärna upp svensk kultur, för invandrare. Sverige är ett mycket hårt och kallt land. vi piper och gnäller sällan.