torsdag 21 juli 2011

som turist kanske man vill besöka ett badhus i sverige….

som turistande barnfamilj är en naturlig aktivitet att besöka ett badhus. detta kan hela familjen ha glädje av.

då vänder vi blickarna till aqua-kul, ett äventyrsbad i malmö där jag under ett flertal år motionssimmade, till malmöbornas förtret. detta var intressant.

så emedan malmös pensionärer pissade i vattnet undersökte personalen med östeuropeiskt ursprung de privata väskorna i de låsta skåpen.

att det var utländska gäster, turister det såg man inte. att dessa turister pratar om moralen i sverige. det tänkte man inte på.

det är fel någonstans. då taket rasade i den gamla bassängen flyttades verksamheten till en mindre bassäng och här var det extra roligt att urinera i bassängen. man la ner mycket tid på att planera sitt kisseri.

varför?

bristande intelligens. det är det enda jag kan komma på.

hur som helst jag finner mig inte i den typen av översitteri, och beslutaded mig för att göra något, så gjorde jag det. och jag kunde inte ens språket.

och nu skall jag till Frankrike. sverige är för oroligt. det sprängs och vandlaliseras. en del finner detta spännande och då får man väl ställa upp på det. eller? man måste ha lite roligt på sveriges arbetsmarknad. skoja till det lite, busa och göra som man vill.