fredag 20 maj 2011

fonder, vinster och räntor….

Kapitalet använder investeringsbanker och investmentbolag. De är inte beroende av banker. Bankerna är beroende av investeringsbanker och investmentsbolag.

Och om bankerna inte sköter sina åtagande, eller kan handskas med folks pengar korrekt, så finns den banken inte mer.

Och nu kan vi diskutera fondförsäljning, aktieförsäljning och räntor enligt dagsaktuella priser.

Och om kungen i kvarteret vill diskutera detta finns det kanaler för detta upprättade. Och om banken inte finns, så finns ingen anställning i banken man är arbetslös.

Finns det något du gjort som du ångrar frågar man i förorten?

Absolut.

Ett guldhalsband som jag ärvt efter min farmor. Detta väckte girigheten i förortskvinnan. Det kan man ta.

Ett guldhalsband, det är så man visar sin hustru respekt i arbetarklassen, i Sverige. Som är sina barns mor.

Det är lite skillnad mot den behandling som kvinnor får i förorten. Tre barn med tre olika fäder. Och alla ska ha pengar i mobilen annars går de till någon annan.vi måste hjälpa varandra. I milano träffade jag en grupp som har mycket konkreta regler för otrohet och det avser mannen. Man får sin stolthet i munnen.

Jag har ingen tanke eller ens tänkt tanken att försörja invandrare med privata pengar. Och har jag köpt en människas arbetskraft så gör jag vad jag vill med den människan. Har man lånat mina pengar skall jag ha dem tillbaka. Man köper inte människor i sverige. Slavhandel är förbjudet.

Och om kungen i kvarteret har för avsikt att följa efter mig, råder jag att avstå.

Förorten har problem, stora problem. Behöver ni hjälp eller?

30 till 40% av barnen klarar inte av obligatoriska grundskolan. Och jag var inte klok,

Man sa så. Hon är inte klok.

Med vilken rätt tar man dessa ord i sin mun. Med vilken rätt har förortens invånare att ställa diagnos på min intelligens.

När man är så jävla dum att man inte ens kan ha en dagstidning i hemmet. Och inte en bok.