söndag 5 juni 2011

det är vår tomt….

jag skulle uppskatta om gnestaborna lär sig var tomtgränsen går.

köper man en fastighet så är det lämpligt att man känner till var gränsen går innan man börjar anfalla turister som passerar på vägen.

jag råkade gå på en promenad och gick i villaområdet. det var grusade gångar emellan hus och tomtgränser och naturligtvis gick jag på dessa.

ut flyger en rasande blondin och skickar ut hunden, och skriker:

hallå, det är vår tomt du går på. detta var lögn.

jag skulle uppmana gnestaborna att lära sig var tomtgränsen går.

sedan kom gnestadagen och det kom mycket mycket folk. all drack, det var en varm dag.

jag skulle uppmana blondinen att ansa sin egen buske, den ser för jävlig ut, grådaskig och pinka in sitt eget revir, annars gör andra det åt dig.

och detta är fritt att tolka. det var mycket folk, och gott om toaletter var det ont om, som vi säger i värmland.